דלתות כניסה מעוצבות שהופכת כל בית ליצירת אומנות

לפעמים כל כך שקועים בתכנון השיפוץ ששוכחים את האלמנטים העיצוביים שיוצרים את המראה המרהיב של הבית. בין הבלטות לקירות הגבס, בין המטבח החדש לצינורות באמבטיה כדאי לזכור דבר אחד. דלתות כניסה לבית שמוסיפות לו חן ויחוד. במאמר זה תגלו למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים דלת כניסה לבית.

דלתות כניסה – מהו הגודל המתאים?

הנושא הבסיסי ביותר שיש לבדוק הוא הגודל. כאשר בוחרים דלתות כניסה תרצו שהן יתאימו לפתח הקיים. למרות שרבים חושבים שישנו גודל סטנדרטי, בפועל קיימים מגוון סוגים של גדלים המותאמים לכל בית או דירה.

לכן, אם אתם רוצים להזמין את הדלת המתאימה לכם, מצאו ספק שיכול להזמין את הדלת בגודל הנכון.

כאשר אנו מדמיינים גודל אנו חושבים על רוחב וגובה, אך יש גם לזכור כי לכל דלת יש עובי משלה וגם הוא צריך להתאים לעומקו של המשקוף. בדרך כלל נרצה למצוא דלת המתאימה למשקוף הקיים. אם הוא ישן מדי להחליף למשקוף חדש.

הגוונים של הבית

כעת אנו מוכנים לעבור לפן חשוב נוסף בעיצוב. הצבע של הדלת. יש הבוחרים בגוונים סולידיים כמו לבן או שמנת, ואחרים מעיזים יותר ובוחרים בצבע קונספט.

אם אתם רוכשים דלת ממותג מוכר ואיכותי תגלו שיש לכם מגוון רחב של אפשרויות וגוונים שונים. ניתן לבחור בדלת צבועה אדום או טורקיז, שחור או אפור.

כמו כן, תמיד תוכלו לגוון עם דלתות עץ ותוכלו לצבוע אותן בעתיד בצבע המתאים בדיוק לגוונים של החלק החיצוני והפנימי של הבית. זכרו, כי לא תמיד חייבים שהצבע של שני צידי הדלת יהיה זהה.

עיצובים מיוחדים

עוד אלמנט חשוב בכל דלת כניסה הוא העיצוב שלה. אנו בדרך כלל מדמיינים דלת כמלבן אחיד. אך יש מגוון רחב של אפשרויות. למשל, אפשר לבחור דלת שבה משולבים סורגים. הדלת הזו מעוצבת בצורה ייחודית וגם מגנה על הפתח החשוב ביותר בבית.

מלבד זאת, אפשר גם לבחור דלתות עם זגוגיות דקורטיביות בגוונים שונים. אם אתם רוצים שאור השמש יכנס לבית מהדלת ניתן לבחור בזכוכית שקופה.

אם תרצו לשמור על פרטיותכם תוכלו לבחור בזכוכית עליה מוצמדת שכבה חלבית.

נוסף על כך, אפשר לבחור דלתות עם ריקועי מתכת שונים, מלבנים מפלסטיק ועוד מגוון רחב של עיצובים מסוגננים שמעניקים לבית כולו נוכחות מיוחדת.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים את חברת השיפוצים שלכם, ומעצבים את הבית מחדש 0 אל תשכחו את הדלת. היא תשנה מקצה לקצה את הדרך בה הבית כולו נראה. אם אינכם יודעים איזו דלת לבחור, כדאי למצוא את המותגים המובילים בישראל בתחום זה.  כמו גם לקבל רעיונות נוספים מקטלוגים. בכל שנה יוצאים עיצובים מודרניים וקלאסיים נוספים, וההיצע רק עולה עם השנים. ההשקעה בדלת כזו מצדיקה את המחיר, ומשנה הן את שטחי הפנים והן את שטחי החוץ.

אודות המחבר

השארת תגובה