קבלן שיפוץ בניין בקריות

מה היתרונות של שיפוץ כל הבניין מול קבלן אחד? מהם הדגשים לשיפוץ מוצלח?

קבלן שיפוץ בניין בקריות

 

 

 

 

 

אזור הקריות נהנה כיום מתנופת בנייה אדירה. על רקע ביקוש למגורים בקריות מצד סטודנטים, זוגות צעירים ובעלי משפחות, יש גם בעלי נכסים בבניינים ישנים שמזהים את הפוטנציאל של שיפוץ כללי. בטווח הארוך, שיפוץ כזה יכול להשביח את ערך הדירות בבניין וכמובן לשפר את איכות החיים של אלו שימשיכו לגור בו.

עם י.א בנייה ופיתוח – הבניין שלך בידיים טובות

צוות מיומן של י.א בנייה ופיתוח יכול להגיע עד אליך כדי לתכנן שיפוץ היקפי בבניין. אם ברצונך לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת, הגעת למקום הנכון. כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים באתר ולדעת שהבניין שלך בידיים טובות!

היתרונות של קבלן שיפוץ בניין בקריות

תנופת הבנייה והפיתוח של אזור הקריות עלולה להקשות על בעלי נכסים בבניינים ישנים. אם בעלי נכסים רוצים לשפץ את הבניין, הם צריכים קודם כל למצוא קבלן שמתמחה בכך. בניגוד לשיפוץ בנפרד של כל דירה, מה שכדאי לעשות זה לדאוג לרכז את העבודה מול קבלן אחד.

מה עושה קבלן שיפוץ בניין?

קבלן שלוקח אחריות מלאה על השיפוץ של הבניין מאפשר לכל בעלי הנכסים לדעת שיש להם למי לפנות. אם בעלי הדירות רוצים לבצע שינויים, הם יכולים להתייעץ עם הקבלן ולדאוג שהתוצאה תהיה אחידה. לשם השוואה, בעלי דירות שלא מגיעים להסכמה על קבלן שישפץ את הבניין עלולים לגלות שהפרויקט מתעכב ושהתוצאה הסופית לא אטרקטיבית.

בחירת קבלן שיפוץ בניין בקריות לפי מיקום הבניין

חשוב גם לוודא שהקבלן שאותו בוחרים לשיפוץ של הבניין מגיע מהאזור ומכיר אותו. ככל שמידת ההיכרות של הקבלן עם האזור גבוהה יותר, כך עולה הסיכוי לתיאום ושיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים. מבחינת בעלי דירות בבניינים ישנים בקריות, זהו מתכון להצלחה של הפרויקט ולחיסכון בזמן ובהוצאות.

יכול לעניין אותך גם:

התפקיד של קבלן שיפוץ בניין

אפשר גם להיכנס לעובי הקורה ולבחור את הקבלן לפי המשימה שעל הפרק. ברוב המקרים, שיפוץ בניין יכלול למשל הוספת מרפסות שמש ושיפוץ חיצוני של המבנה. במקביל, אפשר לנצל את העובדה שמתחילים שיפוץ בבניין גם כדי להוסיף ממ"דים ולשדרג את הדירות והנכסים מבפנים.

תיאום מראש מול קבלן בניין

שיפוץ בניין דורש הסכמה מצד בעלי הדירות והנכסים. בניגוד לשיפוץ בית פרטי, על כל שינוי בבניין חייבים בעלי הנכסים להסכים ביחד. בהמשך, אותן הסכמות צריכות להיות מתואמות מול הקבלן וזאת כתנאי להצלחת הפרויקט.

י.א בנייה ופיתוח עובדים בשבילך

בחברת י.א בנייה ופיתוח מבינים את החשיבות של שיפוץ בניין עבורך ומזמינים אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. אם חיפשת קבלן שיפוץ בניין בקריות ולא ידעת למי לפנות, נשמח לקבל פרטים כדי להכין לך הצעת מחיר מסודרת.

אודות המחבר

חברת י.א בנייה ופיתוח קיימת יותר מ-35 שנה ופועלת ברובה באזור הצפון, מתמחים בתחומי הבנייה ויזמות של פרויקטים למגורים, השיפוץ והפיקוח, הכוללים בניית בתים פרטיים, שיפוץ ושיקום מבנים, בניית מרפסות שמש, עיצוב פנים, ממ"דים ועוד.

השארת תגובה