קבלן שיפוץ בניין

מה אפשרויות הבניה במסגרת תכניות של התחדשות עירונית? מהם תחומי האחריות של קבלן שיפוצים? כיצד בודקים את איכות הבניה לאחר השיפוץ?

קבלן שמתמחה בעבודות שיפוצים יכולים להיות מעורב בפרויקטים מורכבים של התחדשות עירונית. תחת התחדשות עירונית נכללים כיום פרויקטים כגו פינוי בינוי, תמ"א 38 ועוד ויש להם השפעה על איכות החיים של הציבור.

עם זאת, לא כל בעלי הנכסים בבניינים שמיועדים להתחדשות עירונית מכירים את תפקידו של הקבלן. הפתרון הוא לבחור מלכתחילה קבלן אמין ולוודא את ההתמחות שלו בבנייה ופיתוח בכלל ובשיפוץ בניין בפרט.

י.א בנייה ופיתוח – הגיע הזמן לשיפוץ

חברת י.א בנייה ופיתוח מתחייבת לשלוח אליך קבלן שיפוץ בניין לליווי מהשלבים המוקדמים של הפרויקט. בין אם כבר הגשת טפסים לעירייה או שרק עכשיו התעניינת יחד עם שאר בעלי הדירות בשיפוץ מאסיבי של הבניין, נציגינו יעשו הכל כדי להשביח את ערך הנכס שלך.

התפקיד של קבלן שיפוץ בניין

קבלן שיפוצים נדרש להתאים את הבניין לסטנדרטים מודרניים. בין היתר, עליו להכיר את הקריטריונים הקיימים בענף הבנייה ולדאוג לחיזוק של הבניין נגד רעידות אדמה. אם מדובר באופן ספציפי על פרויקטים מהסוג של התחדשות עירונית, על הקבלן לבצע את השיפוץ בהתאם לדרישות העירייה – ולפי לוח זמנים הדוק.

חריגה מתוך לוח הזמנים עלולה לעכב את הפרויקט כולו ולפגוע באינטרס של בעלי הדירות. אם רוצים להימנע מזה, כדאי לבחור קבלן מקצועי שמתמחה בעבודות שיפוצים.

בדק בית אחרי השיפוץ

פרויקטים של התחדשות עירונית כוללים לעיתים קרובות הוספת ממ"דים בדירות, הוספת מרפסות עבור הדיירים ובניית חניון תת קרקעי או חיצוני. מטבע הדברים, כל סעיף כזה כפי שמאושר בתמ"א 38 או בהתחדשות עירונית משפיע על מהלך השיפוץ ומבוצע בצורה אחרת לגמרי.

כאשר הפרויקט מסתיים והקבלן מוסר את המפתח לדיירים, עליו לקחת אחריות על התוצאות. מנגד, הדיירים יכולים לבדוק את רמת המקצועיות של השיפוץ באמצעות שירותי בדק בית חיצוניים.

השפעת בדק בית על הקבלן

קבלן שיפוץ בניין אמין יקבל את הדוח של בדק בית וייקח על עצמו אחריות מלאה לתיקון הבעיה. באותה הזדמנות, הקבלן גם יעדכן את הדיירים לגבי משך הזמן שיידרש לבצע את ההתאמות או את השינויים. כמו כן, קבלן מקצועי ואמין שיודע איך לשפץ בניינים שלמים בדרך כלל יימנע מלכתחילה מהפרה של תנאי החוזה ולכן רוב הסעיפים בבדק בית לא יחולו עליו.

הבית שלך לשיפוץ מקצועי

חברת י.א בנייה ופיתוח מבינה את ההתלבטות והחששות שלך לפני שיפוץ מאסיבי של הבניין. בשביל להקל עליך, אנו מציעים שילוב נדיר בין מחיר הוגן ורמת מקצועיות ואמינות בלתי מתפשרת. כעת רק נותר לך להשאיר פרטים באתר הרשמי – ונדאג לתאם מולך הצעה של קבלן שיפוץ בניין עם ניסיון מוכח.

אודות המחבר

חברת י.א בנייה ופיתוח קיימת יותר מ-35 שנה ופועלת ברובה באזור הצפון, מתמחים בתחומי הבנייה ויזמות של פרויקטים למגורים, השיפוץ והפיקוח, הכוללים בניית בתים פרטיים, שיפוץ ושיקום מבנים, בניית מרפסות שמש, עיצוב פנים, ממ"דים ועוד.

השארת תגובה