שיפוץ הבית – טיפים

מתכננים את שיפוץ הבית? זקוקים לשירות קבלן שיפוצים בקריות? כדי שתבחרו קבלן שיפוצים בצורה טובה, מומלץ לכם לדעת כיצד יש לבצע את השיפוץ של כל הבית בצורה הטובה ביותר. לשם כך, ריכזנו עבורכם טיפים שיסייעו לכם בתכנון השיפוץ, ובבחירת הקבלן.

שיפוץ הבית - טיפים

לשם מה אתם מבצעים את השיפוץ?

כדי שהשיפוץ יתבצע בצורה הטובה ביותר, וייתן את התוצאות הטובות עבורכם, עליכם להגדיר לעצמכם מה המטרות שלכם בשיפוץ. ישנו הבדל תכנוני, בין שיפוצים שמטרתם היא רק לתת לבית מראה יפה, לבין שיפוצים שנועדו לארגן מחדש את חלל הבית, באופן שייתן מענה לצרכי בני הבית. כמובן, שגם כאשר המטרה של השיפוצים היא המטרה השנייה, חשוב לתת בשיפוצים חזות יפה לבית.

כיצד שיפוץ של הבית יכול לתת מענה לבעיות שונות?

דירות רבות בישראל, הינן ישנות וקטנות. לכן, שיפוץ כללי של הבית נותן מענה לצרכים שונים:

  1. בעיות באינסטלציה – בדירות רבות בישראל, סובלים הדיירים מבעיות אינסטלציה. הסיבה לכך, היא צנרת ישנה ורקובה. לשם כך, מומלץ לבצע שיפוץ יסודי, בו מחליפים את כל מערכת הצינורות הישנה של הבית, במערכת צינורות חדשה. וכך, יגורו הדיירים בדירה עם צנרת חדשה, ללא בעיות אינסטלציה.
  2. קפיצות של מערכת החשמל – בדירות רבות, יש מערכת חשמל ישנה. לעיתים, גם חוטי החשמל יהיו ישנים ולא תקניים. פעמים רבות, חוטי החשמל יהיו מצופים בבד, וכך הבית יהיה חשוף לסכנת דליקה. לכן, בעת שיפוץ הבית, יש להחליף את חוטי החשמל הישנים, בחוטי חשמל חדשים. בבתים רבים, תהיה מערכת החשמל, חד פאזי. מובן, שמערכת זו, לא תמיד מספיקה לעומס מכשירי החשמל המופעלים בבית, ודיירי הבית חווים קפיצות חשמל רבות, ובמיוחד בחורף. לכן, בעת השיפוץ, יש להחליף את מערכת החד פאזי הישנה, במערכת תלת פאזי חדשה.

מדוע חלוקה שונה של הבית תיתן מענה לצרכים?

לפעמים, ישנם בעיות שונות, הקשורות למבנה הדירה. ישנם דירות עם מעט חדרים, אך עם חללים משמעותיים שאינם מנוצלים טוב. ישנם דירות עם סלון חשוך. לכן, קבלן שיפוצים בקריות, יכול לחלק את הבית בצורה שונה, שתיתן מענה לצרכי הדיירים. כיצד?

יכול לעניין אותך גם:

  1. הוספת חדר על ידי חלוקה מחדש של הבית – לפעמים, ניתן על ידי חלוקה מחדש של הבית, להוסיף חדר. כיצד? על ידי תכנון מחדש של חללים בלתי מנוצלים.
  2. יצירת סלון מואר – קבלן שיפוצים בקריות מקצועי, יכול לחלק מחדש את הבית, ולהעביר את מיקום הסלון, לאזור המואר בדירה. כך, ייהנו תושבי הדירה מסלון מואר. את חדרי השינה, ימקם קבלן השיפוצים באזור החשוך.
  3. הוספת מרפסת שמש – בדירות רבות אין מרפסת שמש. אולם, ניתן על ידי תכנון אדריכלי נכון של כל הדירה, לבנות ולהוסיף מרפסת שמש.
שיפוץ הבית, מבצעים עם י.א בנייה ופיתוח!

זקוקים לקבלן שיפוצים בקריות? פנו לחברת י.א. בנייה ופיתוח! במשך 35 שנה ביצענו שיפוץ הבית מקצועי לאלפי משפחות. הוספנו מרפסות שמש וממדי"ם לאלפי בתים, ודאגנו לכל מתן ההיתרים הנדרשים. הפכנו לאלפי משפחות בתים ישנים לחדשים. הצטרפו להצלחה. צרו עמנו קשר עוד היום, ונחדש לכם את הבית במחיר משתלם במיוחד.

אודות המחבר

חברת י.א בנייה ופיתוח קיימת יותר מ-35 שנה ופועלת ברובה באזור הצפון, מתמחים בתחומי הבנייה ויזמות של פרויקטים למגורים, השיפוץ והפיקוח, הכוללים בניית בתים פרטיים, שיפוץ ושיקום מבנים, בניית מרפסות שמש, עיצוב פנים, ממ"דים ועוד.

השארת תגובה