שיפוץ דירה מקבלן – להישאר בבית ולהרגיש שעברתם לבית חדש

אם אתם חוזרים הביתה מהעבודה ולא מרוצים מהבניין או הדירה שלכם כנראה שהגיע הזמן לשינוי. כאשר אנחנו חושבים על שינוי בבית בעזרת שיפוץ דירה מקבלן – אנחנו ישר מדמיינים פרויקט גדול שגם עולה בהתאם. האמת היא שלא חייבים לקרוע את הכיס כדי לשפר את תנאי המגורים שלכם ואנחנו יכולים להבטיח לכם שאחרי השיפוץ שלנו בביתכם תרגישו כאילו עברתם להתגורר בבית חדש וזאת למרות שנשארתם באותה הדירה בדיוק.

שיפוץ דירה מקבלן

שינויים קטנים שמניבים את האפקט הגדול

נכון, כנראה לא מדובר על קירות מתקלפים, תקרה נוזלת, רצפה עקומה, חזות ישנה של הבניין, עיצוב מיושן ומרצפות שבורות – אלו חלק מהתסמינים של בתים ישנים. אבל גם כאשר מדובר על שיפוץ דירה מקבלן, כאשר אתם מחפשים לשפר את הקיים – אתם למעשה מחפשים איש מקצוע שיעשה בביתכם מספר שינויים שנבחרו בקפידה – אבל שבסוף התהליך יהיה בביתכם שינוי עצום. השינויים הקטנים כביכול שנעשים בשיפוץ יביאו לתוצאה מדהימה בביתכם, תוצאה שאפילו לא חלמתם עליה, תוצאה שתגרום לכם להיכנס הביתה בסוף כל יום עם חיוך רחב מאוזן לאוזן.

תוספת של מרפסת שמש – התוספת המנצחת

כיום, דירות ללא מרפסת שמש הן כמו פאזל שחסרים בו חלקים. המרפסת כיום בבנייה החדשה היא חובה, אין כיום כמעט בנייה של דירות ללא מרפסת ובעזרת שיפוץ דירה מקבלן מנוסה – אפשר לשלב את התוספת הנפלאה הזו גם לדירות חדשות שנבנו ללא מרפסת. דמיינו לעצמכם אתכם יושבים במרפסת אחרי יום עבודה עם ספר טוב או כוס קפה וסוגרים את היום כמו שצריך. אחרי השיפוץ ואחרי שמצאתם קבלן שיפוץ שיודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר – אתם כבר לא צריכים לדמיין כי זו הולכת להיות המציאות היום יומית שלכם.

יכול לעניין אותך גם:

בנייה או שיפוץ של הממ"ד – על כל צרה שלא תבוא

במציאות הישראלית עלינו להיות ערוכים לכל מצב ולכל תחריש ולכן יש עלינו חובה גם לדאוג שהממ"ד שלנו יהיה במצב המושלם. יחד עם זאת, ממ"ד כיום בתוך דירה משמש כמו חדר לכל דבר, מדובר בחדר שיכול לשמש לכל צורך החל מחדר שינה ועד חדר משחקים לילדי. לכן חשוב לבצע בו שיפוץ כדי שגם יהיה ערוך למקרה ונזדקק לו וגם כדי שנרוויח עוד מקום בתוך הבית. במידה ויש לכם כבר ממ"ד בדירה אבל הוא אינו ערוך ליום יום ודורש שיפוץ כדי להתאימו לכך – זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

אל תגידו מחר, בצעו את השיפוץ היום

אם ברצונכם לבצע שיפוץ דירה מקבלן  – כנראה שההחלטה לשפץ את הבית כבר הוכרעה ולכן אין טעם לחכות למחר – כי זו סתם משיכת זמן. במידה וההחלטה נפלה והיא סופית, עשו זאת מהר ככל האפשר וכבר בקרוב תוכלו ליהנות מדירה חדשה שעושה לכם חשק לחזור הביתה בסוף כל יום עבודה.

אודות המחבר

חברת י.א בנייה ופיתוח קיימת יותר מ-35 שנה ופועלת ברובה באזור הצפון, מתמחים בתחומי הבנייה ויזמות של פרויקטים למגורים, השיפוץ והפיקוח, הכוללים בניית בתים פרטיים, שיפוץ ושיקום מבנים, בניית מרפסות שמש, עיצוב פנים, ממ"דים ועוד.

השארת תגובה